Contact
Veelgestelde vragen
If you live outside the Netherlands and can’t pay with iDEAL or SEPA (bank transfer), you can still make a reservation by selecting SEPA (bank transfer) as your payment method. After making the reservation, send us an email at reserveren@wakeandwalk.nl. We will create an invoice for you to complete the payment. Once we receive your payment, you will get a confirmation email for your reservation.
Handmatige SEPA-overschrijvingen via Mollie worden meestal binnen 24 uur verwerkt. Houd er rekening mee dat het bij drukte iets langer kan duren. (De verwerkingstijd is afhankelijk van Mollie en je bank, helaas hebben wij hier geen directe invloed op) Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Tijdens de verwerking blijven de plekken voor jou gereserveerd. Let op: als de betaling niet op tijd wordt afgerond en de betalingslink verloopt, worden de plekken weer vrijgegeven op onze website.
Ja je kunt als groep reserveren (maximaal 15 personen). Degene die de reservering plaatst is de hoofdboeker. Het door de hoofdboeker opgegeven e-mailadres is het e-mailadres waarmee Wake ‘n Walk contact opneemt over jullie verblijf. Begin juni ontvangt de hoofdboeker een e-mail met het verzoek om informatie bij ons aan te leveren via een formulier op onze website. Iedere persoon in de groep waarvoor de hoofdboeker heeft geboekt vult dit formulier afzonderlijk in.
De reservering is definitief zodra de betaling is voldaan. Via iDEAL gebeurt dit vaak direct. Betaal je via een handmatige overboeking (SEPA), dan moet de betaling binnen 14 dagen op onze rekening staan. Daarna gaat de plek naar de volgende persoon.
Onze website stuurt een automatische bevestigingsmail nadat je betaling bij ons binnen is gekomen (direct bij iDEAL na ongeveer 24 uur bij een handmatige overschrijving). Soms komt deze terecht in de SPAM-box of is er een typefout gemaakt in het e-mailadres. Controleer dit goed en heb je geen mail ontvangen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.
Een maand voor de Vierdaagse sturen we een formulier waarin we alles van je willen weten: hoeveel kilometer je loopt, wat jouw starttijd is, of je allergieën hebt en of je bij iemand speciaal op de kamer wilt slapen. Dit formulier sturen we je in juni toe. Om jouw e-mailadres aan te passen, kan je ons een bericht sturen met het contactformulier.
Heb je een andere vraag?
De meeste vragen hebben we al voor je beantwoord in de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussenstaan dan beantwoorden we hem natuurlijk graag. Je ontvang binnen 3 werkdagen een antwoord van ons.